קערות הקריסטל

[vc_row][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][vc_column width=\"2/3\"][vc_column_text]

קערות הקריסטל

איך הגיעו קערות הקריסטל?

קערות הקריסטל נוצרו/התגלו עלידי תעשיית ההיטק במטרה לאכסן בהן אינפורמציה ולשגר אותה למעשה בכל טלפון, טלויזיה או מוצר חשמלי קיים גביש קריסטלי.
אחד המהנדסים שהקיש על הקערה בטעות גילה שהיא מפיקה צליל מדהים והחליט לשווק אותה לציבור.

הרבה מאוד מתקשרים/מדיומים שנחשפו לראשונה עם הקערות גילו שהם מכירים את הצליל ונזכרו בתרביות גבוהות שהיו פעם על הפלנטה הזאת שבהן היו משתמשים קערות הקריסטל לטקסים ולריפוי.

עבודה עם קערות הקריסטל

עבודה עם קערות הקריסטל דומה לאדווה שנוצרת עלידי זריקת אבן למים כאשר האדווה מגיעה אילינו פוגשת את הגוף וחודרת פנימה דרך כל תא ותא לא רק דרך מערכת השמיעה.
היא מניעה ומזיזה את התאים ובמידה ויש חסימות בגוף הפיזי, רגשי והמנטלי הם מתחילים לזוז ולהיפתח והתאים והאנרגיות הנמוכות שנמצאים  בגוף עולים כדי להירפא.

בתוך גוף האדם ישנם מערכות ביו גבישית כמו: מערכת הדם, בלוטת האיצטרובל = רוחניות, DNA, עצמות ועוד. שהם למעשה כולם גבישים.
הטיבטים אוספים את הגבישים והפנינים של השמסטרים הגבוהים שלהם שהתעלו כאשר המסטרים מתים הם שורפים את הגופה שלהם ומחפשים בעפר את הגבישים, הקריסטלים והפנינים שהגוף שלהם יציר. מדהים לראות את הפנינים והקריסטלים שהגוף מוצא.
הם מאמינם שרק מי שהתעלה הקריסטלים והפנינים נמצאים אצלו בגוף.

קערות הקריסטל למעשה מיוצרות מאבקת גבישי קריסטל אמיתי.
הקריסטלים עצמם הם תודעה של אלפי שנים שנוצרים בתוך האדמה ויש להם המון ידע וזיכרון שהם שומרים אצלם.
והעבודה עם קערות הקריסטל היא ליצור קשר אישי ופנימי אצלנו \"להזכיר לנו\". להעיר את גופי הקריסטל שנמצאים בתוכינו ומסביב לגוף שלנו.

קערות הקריסטל מהדהדות בגלי קול מודע שעובר כמו מולקולה. הם מייצרות סאונד יחיד ומיוחד במינו סאונד מושלם שנקרא סיין וואיב. וכל הידע שיש בתוכו מגיעה בצורה ישירה לתוך הגוף שלנו דרך מערכת השמיעה ודרך כל תא ותא וזה מה שגורם לריפוי להיות.
לכל איבר או צ\'אקרה יש את הצליל שלה.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=\"1/6\"][/vc_column][/vc_row]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *